Ebolasso Lorenzo Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 Reason rdm: just chlling around and randomly got shot btw 2nd time today kk194 randomly attacks me , first vdm now rdm =) both after we stole 3 hemtt boxs from them, going for wild revenge against rules =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolle Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 KOFF och Colombia döda mina gängmedlemmar vid bensinstation nedanför Kore. Jag kommer dit efter och dödar dom. Då kan dom inte förvänta sig att jag skickar sms till dom när dom har dödat mina lagkamrater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddjob Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 http://gyazo.com/732cf19bc12edde38ec94ee8fe318e85 Dolle dödade mig som medic och det är mot server regler. Sen så sa vi man inte får döda medics. Då sa han: Då ska inte medic vara i en firefight. Jag (oddjob) var kidnappad av V.I.S så klart jag satt ju bak i min bil på flaket och dom körde min bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michell Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 att du var kidnappad är skitsnack, du är vän med dem irl eller något. För du vart "knippad" av dem igen 15 min efter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolle Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 http://gyazo.com/732cf19bc12edde38ec94ee8fe318e85 Dolle dödade mig som medic och det är mot server regler. Sen så sa vi man inte får döda medics. Då sa han: Då ska inte medic vara i en firefight. Jag (oddjob) var kidnappad av V.I.S så klart jag satt ju bak i min bil på flaket och dom körde min bil. Vad anser du att jag ska göra när du sitter i en bil med två fiender? Det är såklart jag öppnar eld mot fienderna och det tråkigt att du dog. Det roliga är att du påstår att du blev kidnappad. http://imgur.com/1vm2S4Q , jag anser att du är korrupt. I och med att det inte är första gången jag ser dig med V.I.S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddjob Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 så du menar att man spelar civil gubbe med dom gör en corrupt. du kanske ska kolla om jag är inne när jag sitter där nere. har en civil gubbe med dom. Just då var ja kidnappad de kan du fråga dom. att dom säger jag ska åka med dom. va ska jag göra åt de? Sen ja dom tog mig igen för skulle ju till min bil hämta saker jag hade i den. då tog dom mig igen. Ta reda på lite fakta innan du kallar någon corrupt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolle Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 så du menar att man spelar civil gubbe med dom gör en corrupt. du kanske ska kolla om jag är inne när jag sitter där nere. har en civil gubbe med dom. Just då var ja kidnappad de kan du fråga dom. att dom säger jag ska åka med dom. va ska jag göra åt de? Sen ja dom tog mig igen för skulle ju till min bil hämta saker jag hade i den. då tog dom mig igen. Ta reda på lite fakta innan du kallar någon corrupt.... Du dog i en crossfire vad menar du att jag ska göra? Jag har sagt att det var ett misstag. Och det är tydligt på printscreenen att du dog i en crossfire. Hade du värdefulle saker på dig? Isåfall skulle jag kunna kompensera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddjob Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 mest de ja blev sur för va du sa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Banned.LOCKED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts