ikonane Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Name: [D.F.I] ikonaneOffender-Name(s): [J.G] Kirito, [J.G] Elliot, [J.G] Asuna Yukki, [F.O.F] Knark Jonte, LudvigDate: 2016-02-07 - 18:50Reason: Jag dör i Athira (bug/glitch?) och då börjar folk loota mig och stjäl min helikopter som jag har landat en bit bort. Bevis i filmen. Time stamps: 0:22 - Landar med helkoptern 0:38 - Namn på spelarna på platsen 0:44 - Namnet på en till som lootar 1:00 - Jag dör 1:41 - Den första kommer och lootar (vilken är Kirito, man ser att Elliot kör över/på honom) 2:06 - Sen ser man Knark Jonte som lootar och Asuna Yukki. 2:35 - Kirito lämnar tillbaka saker 2:41 - Elliot tar sakerna som Kirito lämnat tillbaka 2:55 - Asuna Yukki börjar loota igen 3:01 - Knark Jonte börjar loota igen 3:12 - Ludvig lootar Osäkert vem som tagit helikoptern. Allt är borta.... Vpswede, Kurreman and HedmaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Din Helikopter sprängdes senare. Macke. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikonane Posted February 10, 2016 Author Report Share Posted February 10, 2016 2 hours ago, Kirito said: Din Helikopter sprängdes senare. Så ni erkänner att det var ni som lootade och snodde helikoptern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 7 hours ago, ikonane said: Så ni erkänner att det var ni som lootade och snodde helikoptern? Svårt att läsa? Jag har inte snott din heli, den spränges sa jag. Hur kan du då komma fram till att jag "snodde" och "lootade" (Jag gav ju tillbaks grejerna men Asuna Yuuki kommer ju att tar allt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikonane Posted February 12, 2016 Author Report Share Posted February 12, 2016 On 2016-02-10 at 8:08 PM, Kirito said: Svårt att läsa? Jag har inte snott din heli, den spränges sa jag. Hur kan du då komma fram till att jag "snodde" och "lootade" (Jag gav ju tillbaks grejerna men Asuna Yuuki kommer ju att tar allt... Hur sprängdes helin och av vem? Du började loota. Om inte du hade lootat kanske inte de andra hade gjort det heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Hej, Till att börja med så dör du får du har 0 kvar i mat (kolla till höger längst ner) Ett tips är att du alltid försöker hålla denna över 30 för att undvika såna här situationer igen, Oavsett: Kirito och elliot bannade 2 dagar för looting in safezone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts