Olsson Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 (edited) Name: [SC] Olsson Offender-Name: [W.T] Firren och andra WT medlemmar! Date: 2016-02-09 Reason: Jag åkte ut från Kavala och fick syn på ett par snubbar som hade lootat en polis som hade crashat in i en mur, Jag åker efter dem och sen blir jag först rammad av deras polare och sen när jag hoppar ur min bil så dödar dom mig. Bevis: Edited February 9, 2016 by Olsson Kupa and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 tycker de va fel de dom gjorde men stilen du hade i side sen va inte så rolig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 38 minutes ago, anden said: tycker de va fel de dom gjorde men stilen du hade i side sen va inte så rolig. vad menar du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Just now, Olsson said: vad menar du? nej men bara att du sa att du inte vill ha tbx gearet och du gav dom inte en chans att refounda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 ACCEPTED! After Olsson provided me with a longer video that showed me the whole situation. After I saw that video have I made a decision to suspend [W.T] Firren 3 Days for RDM + VDM and also [W.T] Mickee 1 day for VDM. // Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts