Jump to content
CvGaming

ban apeal [K.A]brewwan


Brewwan
 Share

Recommended Posts


            Date: 2016-M02-09 

            Reason: Ja det va ju så att jag hoppa ut ur bilen det var dumt men trodde inte att det va så farligt för visste inte allvarligt att det skulle bli så när man hoppa ur bilen. Jag betedde mig dumt när jag skrev till A.P.D frost att han va en fitta det ber jag så hemskt mycket om ursäkt. det ska aldrig upprepas igen det lovar jag och förlåt till Kooben för jag skrev så till han med och till Bachne eller båda för jag betedde mig så dumt i teamspeak. Och jag ska försöka tänka innan jag jag eller säger något har haft svårt med det hela livet tyvärr men det är inget man kan skylla på men jag hoppas att jag kan få bannen upphävd.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Efter ditt beteende mot mig på TS efteråt visade du upp att du inte ansåg eller ens ville förstå att du hade gjort något fel. Du var oerhört otrevlig. Inte bara mot mig utan även mot min kollega "Kooben".

Tydligen så hade jag rökt på, vi bannade bara för att vi tyckte det var kul. Jag var det ena och det andra. Dum i huvudet var endast ett exempel. 

Så din ursäkt säger tyvärr ingenting till mig.

Så din ban appeal blir NEKAD!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.