Jump to content
CvGaming

Ban req [Ms] Hustle


Jamalal
 Share

Recommended Posts

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

  1. the accused player [Ms] Hustle
  2. the accusing player [Former: [SD] Jesus now [T.s.S] [Gen] Jesus
  3. vi hade nyss varit och rånat denna grabben så kommer då The Mayans och Rdmar oss( Vi hörde ingen engage) dem säger att dem engageade men vilket vi aldrig hörde. Detta hände då i onsdags (jag vet att jag måste ladda upp videon inom 24h) men jag har inte haft möjlighet att ladda upp denna video pga: Att morsans internet inte pallar ladda upp videos. Ni kan börja kolla tidigare än 3 min men dör vid 3 typ
Link to comment
Share on other sites

Engageade dig helt rätt och rättså nära dig och din polare. I din video så har du knappt något ljud så inte jättekonstigt att man inte hör engagen. Sen har du ju även klippt i filmen.
Eftersom att du började springa så tog vi det som att du hade hört engagen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Tycker att det är rätt solklart vad det är som gör att dem inte kommer att höra. Du ligger ju på tok för långt bort ifrån dem för att kunna initiera en situation, det är även upp till dig att se till att dem som du försöker engagea har uppfattat situationen. Jag kan höra ljuden ifrån hans pistol när han drar fram till tillräckligt högt för att kunna anse att man kan höra tillräckligt bra i videon även om det är lågt ljud. Varken jag eller någon annan admin/mod som kollat på ditt klipp kan höra att du sagt något. Därav kommer du att bli bannad för RDM för du borde veta att man inte kan ligga på det avståndet och engagea.

29 minutes ago, HedmaN said:

Som din polare sa när vi snackade med er efter denna fight. Så hörde han som var vid bilen engagen och det sa han på ts. Har dock ingen video på det.

På videon ser man rätt tydligt att "hans kompis" står LÄNGRE bort ifrån Hustle, vilket gör det rätt omöjligt att han ska ha hört engagen när inte Jesus gör det om du frågar mig. Nu kan det ju ha hänt något riktigt konstigt som gör att det ändå blev så men har svårt att tro det. Får du upp en video på att han säger det eller om han kan erkänna det själv så kommer jag att avskriva bannen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.