BorgenErik Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Request Information Name: [F.G] Borgis Offender-Name: [ggg] Kroneholm Date: 2016-02-28. 17:30 Reason: He called me some stupid things when i wanted my Rook back because he looted med in safezone when i've got killed by a rdmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Är du rolig eller? har ju inte ens lootat dig i safezone du har ju tappat det helt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 halva mitt gäng står ju fan o hör att du anklagar typ 5 pers för snott dina saker! klart man tröttnar på dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
aegoun Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 en snubbe springer runt med taggtråd och kör över alla och sen kommer alla freshspawns och lootar. du vill ju bara ha någon att skylla på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathilda Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Jag var inte där när det hände men jag hörde allt över ts under tiden och vet att Kroneholm inte har tagit din pistol. Han skulle aldrig göra det... Om din rook är så viktig kan jag köpa ny åt dig.. Kroneholm and ikonane 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 En bild på när Borgis erkänner att han frågat alla andra och folk som troll och sedan skyller på mig utan andledning! https://gyazo.com/506d12515136cdf9719227bd57d5327e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 [F.G] Borgis du har 24 timmar på dig att lägga upp en film på det hela eller blir det autodecline Vpswede and Kroneholm 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorgenErik Posted February 29, 2016 Author Report Share Posted February 29, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Fortfarande inte på att jag loota dig! och tog mer än 24 timmar(?) så blir ju en autodecline antar jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Kommer declina den här då man inte på något sätt ser att Kroneholm har lootat dig i safezone. Dock kommer jag dela ut en varning till dig Kroneholm, så där uppför man sig inte mot annat folk här på CvGaming. Om jag får höra att detta sker igen kommer du få en ban direkt utan tvekan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts