V1RRE Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Request Information Name: [SC] Virre Offender-Name: [Ms] Obben Date: 2016-02-28 17:40 Reason: Ms engagar Pedro som är på marken ( på alldeles för långt avstånd dessutom, då pedro inte ens hör engagen) de skjuter ihjäl honom och sekunden efteråt börjar de skjuta ner våran helikopter *Jag har ej klippt videon i slutet, jag tabbade ur i 2 sekunder för o skriva på ts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Vi sa ju sätt uphänderna på huvudet annars dör ni sen då sticker ni fort som fan i ställe för att landa och hoppar ut men ni drar då har ju jag väl rätten att skjuta er eftersom ni drar och lägger ned er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Obbe är bannad 14 dagar pga denna ban requesten och Dimitris: Alvaréz, Obbe and Bugge 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts