Jump to content
CvGaming

Ban/Warning request [A.P.D] Q. McDougall


uzze
 Share

Recommended Posts

Hej!

Vill inte verka gnällig och så men tycker poliserna på servern är under all kritik. Det är inte första gången detta eller liknande händelser uppenbarar sig. Ta en titt och bedöm själva. Nu är server såpass populär så jag tycker man kan/skall utbilda poliserna eller ta in poliser som helt enkelt är bättre. Precis som jag skriver till mcdougall här så tycker jag att ifrån min erfarenhet på servern så är poliserna sämre än average civilian. För jag tycker endå att det är poliserna som sätter standarden på servern lite och det ansvaret ligger inte på civila på samma sätt, dom behöver ju trots allt skicka en ansökan innan dom blir intagna i kåren.


http://youtu.be/SzrXK3XRAso



Jag kan ju ha fel också men jag tycker inte att det verkar ha gått rätt till här då polisen i fråga bara öppnar eld utan någon som helst förvarning. Han identifierade sig aldrig som polis eller någonting, mycket märkligt i mina ögon. 

You be the judge! ;)


 

Link to comment
Share on other sites

Som jag ser det så är du i ett olagligt område (red zone), och då behöver inte poliser varna dig innan de tazear dig. Tazern knockar ut dig bara och gör ingen skada. Sen så krävs det ju rp från båda parterna för att det ska fungera och innan du lyfter så kommer ju en av poliserna fram till din heli och försöker prata med dig men du bara lyfter och sticker där ifrån? Red zone är red zone av en anledning och du kanske inte ska vara i dessa områden om du inte kan hantera ifall en polis kommer dit. Vårt protokoll är ju då att ta oss närmare området, ser vi någon som står och plockar dessa olagliga items så ska vi oskadliggöra/ tazea personen och sedan föhöra dem. Vi har ju en oskyldig tills bevisad skyldig regel och nu vart du ju tagen på bar gärning.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.