chames Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Appeal Information Name: *Nickat mycket men heter oftast Chames* (optional: guid) Date: Kommer inte ihåg exakt. Ca 1 år sen Reason: Råkade gå in på servern med Cheat engine körandes i bakgrunden. Blev därför bannad pga "game hack 38". Jag är inte dum och vet att det inte går o använda cheat engine utan betalda script injectors. Uppskattas om ni skulle kunna ta bort bannen så jag kan lira på den enda svenska altis life servern som är populerad. Mina vänner saknar mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Hej, jag skulle vilja att du skriver ditt steamID så ska jag ta mig en titt på den här bannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Eftersom du inte svarat på denna på över 2 veckor så kommer jag att neka denna så får du göra en ny när du faktiskt bryr dig om att spela här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts