Obbe Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 (edited) Name: *Your in-game name* Obbe Date: YYYY-MM-DD - blev bannad 2016-03-01 Reason: Jag var med i ms vi var i kavala checkpoint vi engaga tss vi börja döda dem sen var det massa civs i checkpointen och vi kunde inte tagga så jag sköt dem som sprang i checkpointen jag råka skjuta några utan vapen men jag sikta mer på dem med vapen men det gick lite fel. Jag fråga dem i ts om jag fick skjuta om dem störde och dem sa ja då sköt jag. Sen sa jag kos off? och jag fick svaret av hejsan man säger aldrig kos off i chaten under en fight så jag fortsätte skjuta och sånt. Jag vet inte varför jag skjöt dem utan vapen i checkpointen men nu vill jag bli unbannad för det finns ingen rolig server förutom cvg som har rp jag saknar mitt gäng så jag vill gärna bli unbannad så jag kan spela. Ganska dålig förklaring men ja... Bannad av J.Nordqvist tror jag :/ Edited March 5, 2016 by Obbe Svedin, J. Stalin and HedmaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Då du aldrig gjort något sånt här tidigare så tror jag att du har lärt dig en läxa efter 10 dagars ban. Jag kommer lyfta din ban imorgon runt 14. Hoppas att något liknande aldrig händer igen. Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts