Jump to content
CvGaming

A.T.F carl


Oddjob
 Share

Recommended Posts

Name: [Medic] Oddjob

Offender-Name: A:T:F Carl

Date: 2014-11-02

Reason: Polisen requesta oss till en gunfight. Vi kom dit och utan säga något dödade han mig och [Medic] Alexander.
Enligt regler får man inte döda oss och vi fick ingen varning på att vi inte fick göra något. Vi fick dock request att rädda polisen.

solksh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vad jag vet och vad jag alltid spelat efter är att man får döda medics ifall de inte skulle göra som man säger. 
Dock står det rent tekniskt sett att man inte "får" döda medics vilket gör det svårt för mig att banna personen i fråga. 

Sen är en Screenshot ett ganska svagt bevis, eftersom ni lika gärna kan ha fått 200 meddelanden innan att inte komma dit, samt att det är ömöjligt att veta vad som hänt innan bilden blev tagen. 

 

Ifall du kan skaffa fram mer bevis på att detta är en RDM i form av vittnesmål från din medic kollega samt poliserna så kan jag gå med på att diskutera detta men tills vidare så ser jag tyvärr ingen rättvis anledning att banna någon för.

 

rejected.jpg

 

 

Anser du detta vara ett dåligt beslut så föreslår jag att du kontaktar mig på TS med mer bevis eller bara för frågor!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.