Barre Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Request Information Name: [Ms] Bartowski & [Ms] Zlt Offender-Name: [K.A] Brewwan & [K.A] Teechey Date: 2016-03-26 - <00:40-00:55> Reason: Vi hade just haft fight med polisen och stod och RP:ade med M.hasse och mitt från ingenstans så får jag ett skott i nacken av [K.A] Teechey och kort därefter så får Zlt ett skott i nacken av Brewwan. Eftersom att jag vart skjuten av Brewwan igår kväll och att han hade combat loggat kort efter så gav Bracket mig beslutet om jag ville ha honom bannad eller inte så jag sa nej och gav honom en chans att läsa på reglerna men då hände detta idag så jag orkar ej ta en till och lika lång diskussion. Video: Kupa, Brewwan and Caveman - Phille 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 [K.A] Brewwan 3 dagar för RDM (du blev varnad 24 timmar innan då du gjorde samma sak mot samma spelare) [K.A] Teechey 2 dagar för RDM //P. Bracket Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts