Jump to content
CvGaming

Ban Appeal (SpiZExeCute)


SpiZExeCute1
 Share

Recommended Posts

NameSpiZExeCute

 

Hejsan. för ungefär 1 vecka så var arma 3 gratis. Jag hadde kollat på många streams där dem spelade arma och tyckte att det såg roligt ut så jag tänkte att jag kunde testa det och då hittade jag denna server (CVGaming) det var den första servern jag spelade. Jag tyckte servern var hemskt rolig och tänkte att jag kunde köpa arma 3 för att kunna spela mer på denna server. men i ungefär 1 vecka så hände många saker jag hadde redan blivit bannad en gång av jeppe olsen och försökte sluta med dem dumheterna jag gjorde det kanske tog cirka 4-5 dagar och jag gjorde samma sak igen "Combatlog" jag tänkte mest bara såhär "nej jag tror dem inte ser nått" men sen så kontakta folk mig och jag blev reportad flera gånger jag förstog nu att det var idiotiskt av mig att combat logga och rdm:a för att detta var ju min favorit server och jag ville verkligen inte bli bannad. Men som sagt nu har jag ju blivit perm bannad och jag beklagar så hemskt mycket och vill verkligen bli unbannad så jag kontakta admins på teamspeak och snackade med dem. dem sa att jag skulle göra en ban appeal och det gör jag nu. jag frågade om jag kunde få 1 chans till, till denna server och jag har inte fått nått svar en. jag kommer verkligen inte göra mer dumma saker efter all denna drama som hänt. Nu vet jag att ni är super hårda på servern och ska skärpa mig hårdade.

Men hoppas ni Admins/Founders förstår mig och vill gärna ha så snabbt svar som möjligt. MVH //SpiZExeCute

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.