Treos Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Name: [KT] Johansson Offender-Name: [T.O.O] Affe Date: YYYY-MM-DD 30/03-16 15:15 Reason: Joelelele, Vpswede, Ramo and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Alltså du skulle ju gärna få ladda upp en längre video eftersom detta klipp är vad.. 3 sekunder av video som faktiskt spelar roll? Resterande 3 är bara "dötid". Han skulle lika gärna kunna lagt en engage innan du gick ur huset och sedan bara upprepat sig, så en längre video tack Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted March 30, 2016 Author Report Share Posted March 30, 2016 20 minutes ago, LegacyMeister™ said: Alltså du skulle ju gärna få ladda upp en längre video eftersom detta klipp är vad.. 3 sekunder av video som faktiskt spelar roll? Resterande 3 är bara "dötid". Han skulle lika gärna kunna lagt en engage innan du gick ur huset och sedan bara upprepat sig, så en längre video tack 1.Ifall han skulle lagt en engage tidigare varför skulle jag springa till honom? 2. Jag gick in i huset sen när jag kom tillbak till datorn och gick ut så hände detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Har sett dummare saker så vill ha en längre video ifall jag ska kunna bedömma den! Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts