Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] [A.M.C] Captain Keyes


Captain Keyes
 Share

Recommended Posts

Name: [A.M.C] Captain Keyes

Date: 2a November 2014

Reason: Combat Logging. 

 

Hej! Nu är det så att jag fått en tre dagars ban på Altis Life för Combat logging.

 

Det som hände var att jag och en kompis spelade när jag plötslig blev RDMad av någon random person. Jag blev arg och tryckte Alt + F4 när jag redan var död eftersom jag inte hade lust att spela mer när jag blivit dödad samt att det var sent och jag skulle sova. Dagen därpå när jag vaknat för att spela lite mer ser jag att jag blivit bannad för combat logging.

(Visste inte om att om man tryckte alt + f4 när man är död anses som combat logging eftersom jag är relativt ny till både Arma 3 samt den här servern)

 

Jag undrar om man på något sett kan få bannen borttagen och att om det nu skulle hända att jag "Combat loggar" en gång till så kan ni ge mig en längre ban.

 

Tacksam för all hjälp, Förhoppningsvis kan ni admins ge mig en till chans vilket jag skulle uppskatta väldigt mycket! 

Link to comment
Share on other sites

Den vanligaste ursäkten som folk drar när de blir bannad för combat logging är just att de är nya till spelet eller till server, men jag kan försäkra dig om att alla Arma 3 servrar som hostar altis life har exakt samma regler när det gäller Combat logging. Det existerar även i ett flertal andra spel vilket gör att jag tror att folk bara säger detta för att de inte gillar att vara avstängda under en längre dig.

 

Ifall det var meningen att man skulle trycka ALT+F4 så hade vi skrivit de som ett message när man dog och tagit bort timern, 3 dagar är en lätt dom för combat logging då jag anser vara de näst största regelbrottet mot Roleplay.

 

 

rejected.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den vanligaste ursäkten som folk drar när de blir bannad för combat logging är just att de är nya till spelet eller till server, men jag kan försäkra dig om att alla Arma 3 servrar som hostar altis life har exakt samma regler när det gäller Combat logging. Det existerar även i ett flertal andra spel vilket gör att jag tror att folk bara säger detta för att de inte gillar att vara avstängda under en längre dig.

 

Ifall det var meningen att man skulle trycka ALT+F4 så hade vi skrivit de som ett message när man dog och tagit bort timern, 3 dagar är en lätt dom för combat logging då jag anser vara de näst största regelbrottet mot Roleplay.

 

 

rejected.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.