Lost_in_Sweden Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Date 2016-04-02 typ runt 03.00-04.00 fick 60 miljoner pengar överfört av en snubbe vid namn Dennis McFly tänkte inte på att han använde moneycheat och jag gick och köpte den största lastbilen och tydligne så blev jag perm bannad av de. fick alla pengar av en random snubbe. är ny på spelet samt servern så tänkte mig inte för och undrar om ni kan ta bort bannen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Använd mallen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Du kan komma in i Teamspeak och kontakta mig gällande denna. Har du inte gjort det inom 24 timmar så kommer jag att neka denna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Du har fortfarande inte kontaktat Legacy på Teamspeak så denna kommer att nekas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts