r4t4tt4ck Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 cya boys and girls ! ni får ha de så bra! då jag har tänkte sluta spela arma 3 lite nu, ända anledningen jag fortsatt de var för att jag blev då polis men nu borttagen men som sagt jag lämna ödet i era händer och fortsätta göra detta community trevligt! jag har haft jävligt roligt vissa stunder! tråkigt de blev som de blev och ni har varit ett underbart community! Ha de fint! MvH J.Fade Kurreman, Morio and Vpswede 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathilda Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Men va? Borttagen? Du får hänga med oss om du vill :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurreman Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Hare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Hej då tack för alla roliga tider vi hade tillsammans i ts och in game och tack för att du var en så bra medic chief! r4t4tt4ck 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now