Tintin Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Nån i byddys(tror det stavades så) gäng sprängde upp min truck det var så här: jag hade precis tagit ut min truck och skulle fixa pengar så stod det 3 pers runt min bil, så sa jag backa från bilen och alla backade från bilen sen när jag låste upp min truck sprang byddys eller nån i hans gang fram och hoppade in i min bil och körde in i ett hus så min bil sprängdes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Tråkigt att höra, skulle uppskatta om du har bevis eller något trovärdig vittne till situationen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Ifall detta gällde "Buddys" så är han bannad från servern p.ga andra orsaker än detta och jag skulle inte förvänta mig att se han inom en snar framtid! Ifall de gäller nån annan så blir de tyvärr ingen ban utan bevis! Har du bevis så kontakta mig på forumet eller Teamspeak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts