Abdi Ali /Limpano Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Behöver lite hjälp med mitt plays.tv det funkar inte och filma mer än 7min och sen kan jag inte ta "shadowplay" på att. om ni skulle kunna kontakta mig på ts hade varit bra. Om ni vet något annat recording program förutom obs, shadowplay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Om du har en större disk rekommenderar jag Fraps men du kan inte spara ner "moments" utan måste spela in hela tiden och hoppas på att du får med ett "moment" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Om du nu har mycket diskspace så rekomenderar jag att du ta så den recordar hela din game session och använder bookmarks funkar perfekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 23, 2016 Author Report Share Posted April 23, 2016 36 minutes ago, BjeNw0w said: Om du nu har mycket diskspace så rekomenderar jag att du ta så den recordar hela din game session och använder bookmarks funkar perfekt! har 800GB kvar och vilket program ska jag använda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Just now, swintan said: har 800GB kvar och vilket program ska jag använda? Jag kör plays.tv med denna inställningen: https://gyazo.com/d87534d0fd5cb8cbb9718b5205c1a71b session video och gjorde en mapp på min hdd och gjorde så alla filmer sparas där Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 23, 2016 Author Report Share Posted April 23, 2016 Just now, BjeNw0w said: Jag kör plays.tv med denna inställningen: https://gyazo.com/d87534d0fd5cb8cbb9718b5205c1a71b session video och gjorde en mapp på min hdd och gjorde så alla filmer sparas där har med det men de funkar typ inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now