Jump to content
CvGaming

Ban Request Lucius


Magikern
 Share

Recommended Posts

Kan ju tillägga att jag hörde skott som kommer från huset till höger om macken vilket jag trodde i tillfället kom framifrån ( vilket jag fick senare reda på att det var en i vårat gäng som sköt ) jag trodde då att att vi blev beskjutna, därför började jag avfyra skott.
Har även aldrig riktigt spelat life, så jag var inte bekant med reglerna. 
Om du kollar chatten riktigt noga kan du se att jag säger att jag skickat efter medic, även när jag gick fram till kroppen stod jag och kollade ifall jag kunde göra något.
Kan även kompensera ifall det är vad du vill.
Jag ber om ursäkt för detta missöde, och ska i framtiden försöka undvika liknande situationer.

Edited by Lucius
Link to comment
Share on other sites

Det väl ändå ditt ansvar att se till att ingen annan de som är med fighten skadas. Jag hörde inga skott förrän du dödade mig och det var ingen annan där för min polare i helin scoutade.

Link to comment
Share on other sites

Om du tittar på fönstret på byggnaden till höger ser du att fönstret spräcks. Det var han i mitt team som sköt sönder det när han siktade mot dig. Hade precis mött dom i spelet innan detta hände, så vi hade inte en så klar kommunikation.
Vi var tre st, en längre in i macken, en i byggnaden till höger och jag i garaget.

Edited by Lucius
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucius said:

Om du tittar på fönstret på byggnaden till höger ser du att fönstret spräcks. Det var han i mitt team som sköt sönder det när han siktade mot dig. Hade precis mött dom i spelet innan detta hände, så vi hade inte en så klar kommunikation.
Vi var tre st, en längre in i macken, en i byggnaden till höger och jag i garaget.

Du skrev att han i ditt team skjötsönder fönstret men då undrar jag vart är taggen? Och måste även påpeka att erat beteende i side var inte värst trevligt. Jag ville skriva saker tillbaka till er men det tjänar ingen roll. Som te.x att skriva att jag borde lära mig svenska när jag skrev "jga" istället för "jag" och även säga att vi ett gäng salty 12åringar.

Så det är allt och jag lämnar över till Admins/Moderatorers för att jag orkar inte tjafsa.

Link to comment
Share on other sites

Kolla chatten så kan du notera att jag inte var en av dom som skrev dom där '' otrevliga '' meddelandena. Jag sa till killarna i mitt lag att det började sjunka till barnnivå. 
Kan även inte se min tagg, och även inte den andra som var med mig i macken. kanske skulle ha sett över kvaliten på videon innan du säger att någon annan inte var med mig. Och min fråga är: om inte min lagkamrat sköt sönder fönstret, hur sprack det då om jag var inne i garaget i macken? 

Link to comment
Share on other sites

Nä exakt om man ska teama med någon måste man ha samma tag och du erkände precis att du teama med han utan tag vilket är banbart. LÄS reglerna innan du kommer ställer dumma frågor och jag sa aldrig att det inte var din så kallade "teammate" som sköt sönder fönstret.

Link to comment
Share on other sites

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.
Lucius banned 3 days for RDM. / Macáres & Imlay

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.