Ante Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Körde en runda coppar, tog ut en bil och skulle köra en sväng, då kör en bil in i mig och sedan slår hans vän mig i backen när jag lagar min bil. Efter några minuter så skjuter dom mig utan varning som ni kan se på en av de 2 klippen, några av dem spelar i gänget CLHX. Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exari Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Its nice to see that you have cut the videos to show the inncident towards you, but mabey you shoud show the whole Video? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Declined! För det första följer du inte våran mall för Ban Requests. Finner du här under... För det andra så har du inte hela incidenten vilket gör det omöjligt för se mig om han faktiskt engagat. DOCK ramningen som görs i andra videon är under all kritik fel men jag ser inte i videon vem det är. Därav kan jag inte straffa han! Då de är fler än 2. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts