RRRRRR Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Name: Gamer Date: 2016-06-04 - 15-20 Reason: Jag är anklagad för att duppa items på servern jag vet att min "kompis" SpyTer gör sånt har även fått grejer av han men personligen inte gjort det om jag har skulle jag gärna se bevis. ........................................................................................................................................................................................................................................................................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRRRRR Posted June 8, 2016 Author Report Share Posted June 8, 2016 wallah hur länge väntar man svar på dom här asså vissa får ju svara på 1h :U Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Walla brush! Aboou .. Du sitter just nu på en ban pga att du visste om att spyter dupat items. Sedan med detta i åtanke använt de items han dupat och då anser jag att du är lika skyldig som honom. Din appeal är nekad. Clabbe and V1RRE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts