Chang Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Name: [A.T.F] Chang Offender-Name: [bB]Doug Date: 2014-11-10 Reason: Jag och min kompis åker till copper processing för att processa vårat koppar, men då säger min kompis att det är folk där så jag stannar och hoppar ut för att gå runt och döda dom. När jag Står bakom muren kommer han bara ut och dödar mig. Jag har bevis i form av film vet bara inte hur man ska "attacha" den då den är ca: 2GB stor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Lägg upp den på youtube och sen här tack ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doug Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 I will paste my video aswell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doug Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Varför behöver du döda dem som processerar kopparen? Tycker att det är dålig RP i sigsjälvt. Du kan väl gå in där och höra läget och sen utgå från det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=p_7ZkXinuPE&feature=youtu.be Laggig jag vet... Jag hörde inget surrender or die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Emh... Kan bli svårt att spela med den FPSen och när du har en polare i skype med hög mick som pratar konstant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 10, 2014 Author Report Share Posted November 10, 2014 Vet.. Laggade bara nu har inte gjort det tidigare Och den där "polaren" var en stream om du menar han som snackar engelska men han lät inte så högt för mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doug Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 If you turn up the volume you can hear me saying surrender twice, and then surrender or i will shoot you. Maybe you should turn your arma volume up and your ts + whatever stream that is down so you can hear voice in direct Carlos Hernandez 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Riggs Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 I'm with Doug on this one..It's not his fault you are playing with a CS stream in the backround. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Tyvärr så har du för mycket ljud i bakgrunden för att kunna höra doug säga något ( vilket räknas som ditt eget fel ) Sen håller jag ju med om att lite mer RP skulle väl vara passande men ni 2 var väldigt nära varandra så det är en väldigt känslig situation. Detta räcker inte för att få honom bannad då jag sett era videos! Case closed.LOCKED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts