luckan Posted July 11, 2016 Report Share Posted July 11, 2016 Name: LuckaN datum 2015-12-11 så blev jag permbannad för duping på mitt main konto och mitt andra konto för på mitt andra konto så dupade jag och sålde rätt så biligt för att får pengar till mitt main konto och en dag så frågade Nordqvist och P.Marple hur jag Kunde vara inne på de kontot när de redan va bannat då sa jag att jag inte viste att de vara permbannat mend eva min bror som har dupat på de kontot. jag vet inte varför jag sa att de va han. jag skulle inte ha Ljugit för dom jag skulle ståt för de jag hade gjort jag har varit bannad i drygt 9 månader skulle gärna vilja ha en chans till, tack för mig ha en bra dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Hej! Du kan kontakta en av oss admins på teamspeak angående denna ban appeal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 Din ban är nu lyft, välkommen tillbaka till servern! Du får gärna kontakta mig på Teamspeak nästa gång du ser mig där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts