Jamalal Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Appeal Information Name: [Gen] Jesus Date: ingen aningen cirkus 2 mån sedan Reason: Kommer ej ihåg direkt varför jag blev bannad men skrek säker någon admin försökte prata. Skulle va nice att bli unbannad erraj and Vpswede 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Om det var 2 månader sen så kan du ju inte ha glömt varför du blev bannad. Vill du spela här så kan du iallafall FÖRSÖKA komma på varför du är bannad. Annars kan du fortsätta sitta på din ban. Jamalal 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamalal Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Eftersom jag inte spelat på det senaste brydde jag mig inte så mycket när jag blev bannad. Så inte tänkt på det. Men är ganska säker på att någon admin joinade kanalen och försökte snacka, Och då skrek jag på någon annan i rummet. Möjligen var det jag som joinade ts kanalen och inte såg att admin satt där. Och då skrek på någon annan i kanalen. Och dessa anledningar fattar jag inte varför jag skulle bli permbannad av, Men ifall det är så det så visst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Brukar stå en anledning på vrf man är bannad när du joinar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamalal Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 https://gyazo.com/fec04ec14a813a4a5a2855449eac0201 Nope Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamalal Posted August 17, 2016 Author Report Share Posted August 17, 2016 eeeehhhh Kan någon kolla? xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 18, 2016 Report Share Posted August 18, 2016 Ska ta bort din TS ban såfort jag har tid för det! Jamalal 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts