Klowni Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Name: Something biggles Date: 2016 februari i think ! Reason: Jag moneycheatade och det är något jag ångrar sjukt mycket! Jag tänkte aldrig längre vad som kunde hända när jag gjorde sådant skit men jag har lärt mig att tänka steget längre och inte fuska fram saker för det lönar inte sig! Vet inte riktigt vad jag ska säga men jag ångrar det sjukt mycket och hade velat få en ny chans så jag kan visa att jag vuxit upp och inte håller på med sådant skit längre! //En glad skåning =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Du kan komma och kontakta mig på teamspeak så kan du få berätta varför du ska bli unbannad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 9 Dagar sedan Legacy kontaktade dig, har ni varit i kontakt? Om svar uteblir så nekas denna på automatik ikväll! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts