Joel Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Request Information Name: *Your in-game name* [By-163] ROmpestompe Offender-Name: *Offender's in-game name* Barre orkar inte skriva deras gäng tagg. Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 28 augusti 2016, på natten. Reason: Han aima på mig och tok avrätta mig utan andledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Fattar inte riktigt denna ban req... Tycker videon talar för sig själv eftersom den visar solklart att jag inte gjort något fel. Inga fler kommentarer från min sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 28, 2016 Author Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Bartowski said: Fattar inte riktigt denna ban req... Tycker videon talar för sig själv eftersom den visar solklart att jag inte gjort något fel. Inga fler kommentarer från min sida. Wtf, du stod och aima på mig och sedan sköt du utan en anldening, dessutom påstod Zanetti att du hade sagt t honom att det var en missclick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Helt omöjligt för mig att berätta vad som hänt om jag inte får se något innan? Hur vet jag att han inte är engagead sedan innan och bara inte lyder kommandon? Nu är det 2 värdelösa ban-reqs ifrån dig irad. Lägg ner med att slösa våran tid tack. Dessutom så har jag för mig att jag hörde ifrån en medic att dem lät dig bli ressad efter det där? Skitsamma, den är nekad. J.Cartello, Barre, Kupa and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts