M. Gray Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Name: M.Gray Date: 2014-11-14 Reason: "Tripz" blev bannad av olika anledningar så som hot osv.. Vilket jag blev jävligt besviken över då jag gillade denna killen. Han RPG grymt bra och var trevlig.. och sen går han och hotar någon IRL på servern. Vill bara gråta!! Sedan hittar vi denna killen "(S2K) Charlie Shotte" Som låter exakt samma på rösten. Jag spelar in och klipper ihop. Och visst e det samma kille!.. Bedöm själva! http://youtu.be/7HV2PTl8BfQ Jag kommer aldrig tillåta sådan här beteende! Mr.Gray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogelturken Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 jomenvisst är det samma grabb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selkan Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Kan även meddela att han bytte konto och att han var Tripz då jag inte kände igen honom som Carlos, men ja han är grym på RPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Detta är samma kille. Man hör det glasklart på rösten ban på detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Han hette väl ändå Trigz? Eller är jag helt ute och cyklar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Han hette väl ändå Trigz? Eller är jag helt ute och cyklar? Vic!! Vad är nu detta!, Du hade ju faktiskt rätt Är det någon Admin som har hanterat det här redan eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Gray Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Ja det kanske han hette.. =) Ja jag hade goatis på detta igår. Även GW och hitem tror jag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Denna person har så många historier.... Men för att göra det såklart som möjligt: -All form av hot ser vi som allvarligt -All form av personliga hot ser vi som allvarligt -All form av hot mot CVgaming ser vi som allvarligt. Det spelar tyvärr ingen roll hur bra rollspelare eller hur bra han uppför sig när "folk ser". Bakom kulisserna ser det lite annorlunda ut. Vi har ju en skriven regel att om man blir bannad 1 gång och man återvänder på nytt konto så riskerar man att bli bannad även där. Men eftersom denna situation är lite unik och många bröder involverade så har det tagit lite längre tid än vanligt. Jag ser dock helt klart från informationen här ovan och efter min diskussion med honom igår att det är samma person. Han försökte förövrigt läxa upp mig ang DDoS igen. Notera att denna person brukar återvända till TeamSpeak. Låt mig veta om han stör er! VisionPie and Vic 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts