Emmaah Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Name: [A.T.F] Emmaah Date: 2014-11-14 Reason:Blev bannad för VDM, jag tycker inte jag borde bli bannad för att dom sköt på oss och vi försökte fly och för att vi skulle kunna göra det utan att bli dödade/ bilen skulle gå sönder så körde jag över dom upprepande gånger, sen bad jag dom att sluta och dom har inget ljud på videon. Dom sköt oss också utanför bandit district utan att säga något. Dom dödade max när han råka hoppa ur bilen så jag tycker jag hade rätt att köra över dom för att kunna fly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogelturken Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Då ni sitter i en Hunter så har ni inga problem att ta er därifrån. Dock så ser man på videon hur vårdslösa ni är och använder Huntern för att få övertaget genom att köra över en person för att sedan gå ut och skjuta honom. Det är otroligt fult gjort. Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Håller med Vogelturken. Huntern håller otroligt mycket, och jag tror att anledningen med att köra över dem var att igentligen bara att bråka med dem. Fult gjort. Mvh: Zacharias/Broccolimannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Jag har tittat igenom samtliga bevis ytterliggare en gång och jag tycker ni har betett er dåligt eller panikartat. Man får aldrig, under några omständigheter, köra över en person (inte ens om han står och skjuter på dig). hitem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts