Abdull Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 Name: [AP] Abdull Offender-Name: [SC] Bishop Date: 2016-10-22 Reason: Ser en bil och behöver hjälp att fixa mig själv och min bil. Brutet ben. Skulle fråga dem i bilen om hjälp när de hoppar ut. Går bakom en vägg. Säger något som jag inte hörde bakom en mur. Tänkte att de kanske pratade med någon annan för det fanns massa lootbags där bak. Gick efter dem och vi alla blev nerskjutna. Vill bara ha refund för mina grejer. Please help. Video: http://plays.tv/video/580bc30aae690cb6a2/ok-rdm-?from=user Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 Har inget med detta att göra men man har ju att de säger "this is the scrub club put your hands up or we will open fire" men jag kan ju dock tycka att de skjuter lite för snabbt men aja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Man hör ju klart och tydligt vad dem säger på videon, en i ditt gäng upprepar det till och med innan ni dör. Det är ganska uppenbart att ni kommer att dö ifall ni har en som springer med ett draget vapen mot dem som har engageat er. Declined. A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts