Stefan.Ö Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 Request Information Name: Stefan.Ö Offender-Name: Enzo Date: 2016-10-23 - ca 01.00 Reason: Lack of RP. Avrättar mig utan någon anledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 Inte för att jag har mycket med det här att göra men hur fan skickar du ett sms till oss med händerna på huvudet? :S Riddaren 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filleh Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 (edited) 41 minutes ago, Feroz said: Inte för att jag har mycket med det här att göra men hur fan skickar du ett sms till oss med händerna på huvudet? :S Mm det undrar jag med eftersom jag är med i gänget och i rånet igår. Man ser mig vid vägen där. Kan du förklara dig sj? Edited October 23, 2016 by Filleh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdull Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 2 hours ago, Feroz said: Inte för att jag har mycket med det här att göra men hur fan skickar du ett sms till oss med händerna på huvudet? :S Ja det är ju lika mycket lack of RP att smsa polis när du står i gunpoint med händerna på huvudet Escobab and Riddaren 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Hade gärna velat skita i den här helt också då du gör väldigt fel i att använda din mobil när du står med händerna uppe. Eftersom ni båda gör fel så finner jag egentligen ingen anledning att gå vidare med detta. MEN Det där var fanimej den sämsta avrättningen jag någonsin har sett under min tid som Admin, och jag har sett Carl Mark göra avrättningar!!!! Enzo åker på en 2 dagars ban för Lack of RP + Att du stefan också åker på en Lack of RP i 1 dag för ren och skär idioti att smsa med händerna på huvudet. kooben, chebbi, Kurre Ugur and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts