Jump to content
CvGaming

Ban req TOP Semi


Morio
 Share

Recommended Posts

     Request Information

        Name: *Your in-game name* Pizza Bagaren

        Offender-Name: *Offender's in-game name* T.O.P Semi

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 16-10-25 18:00

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 

Jag står vid hideout i kavala och väntar på att någon ska köra förbi när jag har lagt ner spikes. Jag blir uttråkad då ingen kommer och hör sedan hur någon skjuter och ser att det är SC och TOP. Jag hörde de skjuta innan men kunde inte hitta någon av de. När jag sedan åker dit för att kolla vad som hände som blir jag tok rdmad. 

Efter att jagt blev RDMad så skriver de att det är en warzone och att de har rätt att döda mig. Jag får också reda på att de har RDMat SC också. https://gyazo.com/6e6548a4e21cdf2838963c6787678716

Skulle Admins behöva en längre film kan jag fixa det, men tänk på att jag står mitt på en väg och väntar med spike, hade jag varit i en fight så hade jag nog tänkt efter lite. 

Ursäkta för cringe pls dont kill me.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.