Xymz Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 (edited) Request Information Name: [TSAR] Xymz Offender-Name: [PBM] Wredig Date: 2016 12 24 cirka 23.20 kanske Which rule(s) were broken: 3rd party engage even though told. d Additional information: Vi var i en fajt med RU och sen följer PBM efter mig (har några korta records som visar det, säg till om du vill ha det), o sen engager wredig mig även fast han vet att jag är i en engage, kan säga mer i TS om det behövs. @Legacy™ Edited December 23, 2016 by Xymz Zetas and bobin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Jag som var i fight med tsar kan säga att han var inne i kos zonen och han hade inte NLR. Xymz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted December 24, 2016 Author Report Share Posted December 24, 2016 Han fkade ju upp allt för mig för den fajten för liksom då kunde de hitta mig (bara leta efter 4 bilar) o sen när jag väl reconnecta för att komma ur bilen blev jag dödad direkt ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxen Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 ☝ Xymz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 La en ban igår men glömde skriva det här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts