Jump to content
CvGaming

Ban request Deadshot | RDM | 2017-01-12 19:20


Snorx
 Share

Recommended Posts

 

  1. Use following template. Answer the questions and statements.
     

         

             Request Information

            Name: [TSAR] Snorx

            Offender-Name: Deadshot for RDM, and SmokeyMallardNor för att han lootade mig som ni ser i slutet.

            Date: 2017-01-12 | 19:20 

            Which rule(s) were broken: RDM

            Additional information: Först som man ser på videon så landar jag långsamt med min helli dock skulle jag inte landa skulle bara va lite i luften över och sväva, Då han hoppar ur sin bil med en pistol och skjuter mig som flyger.  När jag skriver i Side att jag kommer lägga en ban req om han inte ger refound men då så svarar han aldrig, han hade inte engeagat innan plus om han hade så har han ingen tagg på sitt namn som gör att han inte får råna! Vad jag läst i reglerna iallafall, Men vad man ser på videon så  rör inte hans mun som betyder att han inte pratar och att man inte hör någonting. Efter han dödade mig så lootade han mig.

  2.  

  3. +Önskar refound på min helli om det funkar eftersom den sprängs upp om ni skulle kunna fixa det skulle jag bli skit glad :D


  4. Länk : http://plays.tv/video/5877c6952727670e78/rdm

  5. Wait patiently for a response.
     
  6. Spamming an admin/moderator will lead to a warning / forum suspension, We will look through the ban requests as soon as possible
Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.