Joelelele Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 Name: [SW] Wafaa Dhiid Offender-name: [GG] Lisa Ek Date: 2017-01-17 18:30 ish Rules broken: Combatlog When a GG guy were shot against by us and we lost him and 2 min later he logged out. (you can see time in the rightcorner aka restart timer) Video: https://www.youtube.com/watch?v=y5-438FtUm8 Picture of him loggin out: https://gyazo.com/4883a619e8d47de160c47ab7701a186e If you need a longer video just tell me and i will fix it! bobin and Storkatt92 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
XtreeaM Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted January 17, 2017 Author Report Share Posted January 17, 2017 4 minutes ago, XtreeaM said: jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst. Skiter fullstädigt i vilket gear du har du bryter server regler Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 4 minutes ago, XtreeaM said: jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst. Fast det kvittar ju om du hade gear eller ej? Bara för att du befinner dig i fighten utan gear så räknas du inte bort som en av de aktiva. Du kan ju hur lätt som helst bara gå o ta upp dina kompisars saker och börja skjuta. ACCEPTED Lindegren and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts