Jump to content
CvGaming

Ban Request [GG] Lisa Ek


Joelelele
 Share

Recommended Posts

Name: [SW] Wafaa Dhiid

Offender-name: [GG] Lisa Ek

Date: 2017-01-17 18:30 ish

Rules broken: Combatlog

When a GG guy were shot against by us and we lost him and 2 min later he logged out. (you can see time in the rightcorner aka restart timer)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=y5-438FtUm8 

Picture of him loggin out: https://gyazo.com/4883a619e8d47de160c47ab7701a186e

 

If you need a longer video just tell me and i will fix it!

Link to comment
Share on other sites

jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, XtreeaM said:

jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst.

Skiter fullstädigt i vilket gear du har du bryter server regler

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, XtreeaM said:

jag hade inte något gear eller något jag bara sprang runt där och så sköt ni mot mig sedan gitta jag där ifrån för att alla i mitt gäng logga så jag gjorde det också men om det ska vara så jäkla noga för att ni inte fick döda mig så visst.

Fast det kvittar ju om du hade gear eller ej?

Bara för att du befinner dig i fighten utan gear så räknas du inte bort som en av de aktiva. Du kan ju hur lätt som helst bara gå o ta upp dina kompisars saker och börja skjuta.

 

 

ACCEPTED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.