J.Galonis Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Name: J.Galonim Offender-Name: James Hut Date: 2017-01-21 14:40 Which rule(s) were broken: Rdm, Vdm Additional information: jag åker på väg till kavala och ser en bil på andra sidan vägen, jag svänger så mycket jag kan så att vi inte skulle krocka men sedan krocka han in i mig. först verkade trevlig men sedan så slog han ner mig och engagade, engagean var också fel, sedan sa att han att jag skulle droppa allt, då börjar jag skjuta lite och han dödar mig. video proof: Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Galonis Posted January 21, 2017 Author Report Share Posted January 21, 2017 J.Galonis ska det vara, skrev lite fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
[TSAR] Waldo Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Rdm realy ? he engaged u xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Galonis Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 but he knocked me down Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 "Videoklippet har tagits bort utav användaren" Du har 24h på dig att fixa detta annars nekar jag den per automatik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts