Aladidas Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Name: *Your in-game name* AlahJappDidas Offender-Name: *Offender's in-game name* E.M Dragan Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-02-04 Ca: 18:05 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Explain in detail what happened. so me and my friend was runing to our car an we see a heli and it land about 200m away an he open fire an killed my friend. then i took him out. He says that he engaged but it was impossible cuz he was 200m away and his heli was still on! (NOTERA att ljudet fucka i videon och är 5sec efter) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aladidas Posted February 4, 2017 Author Report Share Posted February 4, 2017 (edited) jag redigerade inte ljudet! jag vet inte varför det är så lågt det är så här på alla videor jag har det kan jag bevisa =) +++ Att när vi sa RDM i chatten var det folk som ville ha dig bannad så... Edited February 4, 2017 by Hegge975 Aksmir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aladidas Posted February 4, 2017 Author Report Share Posted February 4, 2017 Jag hör tydligt ingame det är shadowplay som allt ljud sänks utom min röst + att min kompis som också var där inte hörde ett piss Aksmir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aladidas Posted February 4, 2017 Author Report Share Posted February 4, 2017 Men tror du verkligen helt seriöst och ärligt att man hörde där ifrån??? https://gyazo.com/0b586d48d708c307b0b473f08c447415 samtidigt som din heli låter ????? Aksmir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 @Frankie.... Du kan inte engaga 300 meter ifrån grabben som du tänkt o råna. Skärpning i framtiden. Jag anser att hans "straff" redan blivit utdelat då du dödade honom och förstörde hans heli. Vill inte se att du gör detta igen Frankie. DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts