Harrisson Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Request Information Name: [Medic] A. Harrisson Offender-Name: Marcus Connor Date: 2017-02-19 - 02:45 - Which rule(s) were broken: VDM, Stjäla Medicfordon - Additional information: Explain in detail what happened. Skulle lägga Orcan i garaget. Killen hade kommit upp på taket och började prata, helt plötsligt hoppar han in i helikoptern undertiden jag var i animeringen, när han skriker "How do I get out" trodde jag att den var låst så låste den men märkte att den var upplåst så låste upp den igen direkt efter. Han flyger iväg och kommer tillbaka och kraschar rakt in i mig. Vi båda dog. Leothol 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Hej! Marcus Conner är nu bannad 3 dagar för '' Stealing medic vehicle + Trolling ''! Kontakta mig imorgon så fixar jag refound på din Orca! @NEHR / Imlay Harrisson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts