knobii Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Mitt namn: knobii Han som sköt mgi: johnny backstory: rånade 2 olws sen så sköt johhny mig i ryggen utan engage bevis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Jag får igentligen inte skriva här men johhny rdmade dig inte... Du engageade vårat gäng U samtidigt som Johny var på samma ställe satt han hörde engagen och han hade fortfarande kos på er i ca 7 minuter till kommer att fixa video på detta snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 (edited) Han hade 5 min kvar på kosen menar jag. MAN SER att på 1:34 så springer han så det är ganska självklart att han hör engagen Edited February 19, 2017 by simonzx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 Declined as I believe that he heard the engage! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts