Lindegren Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Request Information Name: [A.P.D] casey Offender-Name: [GG] jolina motana 2017-02-20 Which rule(s) buglooting Additional information: MarreG, Mopedro, Escobab and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander.B Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 (edited) Om det är så så kan jag droppa gearet , har lirat mycket Battle royal på arma 3 och Rust , och då då blir det en vana att göra det när man lootar folk, så jag tänkte inte ens själv på att jag gjorde det. så jag ber om ursäkt för det. är det något så kan vi snacka på ts Edited February 20, 2017 by Alexander.B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 @Alexander.B du har tills ikväll vid 22.00 på dig att ta kontakt med någon polis och återlämna allting som syns på videon. Sen får den polisen svara på denna ban-req att det är gjort eller eventuellt att du laddar upp bevis på att du lämnat sakerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander.B Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 (edited) Jag tog enbart polis vest , kläderna och några mags , tog inte vapnet då min backpack var full. Och det ser polisen själv då vapnet ligger kvar tills han respawnar. Men det är inte med i videon. Är det okej om jag lägger sakerna i en bil och storare in dom ? Edited February 21, 2017 by Alexander.B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander.B Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Jag har skickat videon till dig i ts Legacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Då @Alexander.B lämnade tillbaka gearet anser vi detta som avklarat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts