staminaa1 Posted February 28, 2017 Report Share Posted February 28, 2017 Name: *Your in-game name* [Cv-D] [Thug] S.Flaxx Offender-Name: *Offender's in-game name* [GT] Honker Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-02-25 01:50 Which rule(s) were broken: Rdm Additional information: Explain in detail what happened. Jag skulle springa fram och inta position för att kunna engega, Men hinner ej göra det. För att jag tar skott innan jag kommer fram. Vi har försökt ta detta i ts, men har inte kommit fram till något. De kommer lägga sina mot bevis i kommentarsfältet. Här är mina bevis : https://vid.me/acfI Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 @[GT] Honker Vill ha erat motbevis inom 24 h tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
staminaa1 Posted March 2, 2017 Author Report Share Posted March 2, 2017 On 2017-03-01 at 2:13 PM, kooben said: @[GT] Honker Vill ha erat motbevis inom 24 h tack! Gick denna ban req oxå igenom ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted March 3, 2017 Report Share Posted March 3, 2017 Eftersom ingen från GT har skickat in sitt motbevis så kommer Honker bli bannad för RDM. Accepted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts