staminaa1 Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 Request Information Name: [Cv-D] [Thug] S.Flaxx Offender-Name: [A] Xymz Date: 2017-03-15 ungefär 20.00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Explain in detail what happened. Min kompis Obbe blev RDM´ad av spelare från [A]. Jag var ej på plats när han blev RDM´ad Men åkte ditt när Obbe hade blivit ressad och försökte lösa situationen, Då höll vi bara en konversation. Men vi kom ingenstans och skulle lägga en ban req istället. Så vi tänkte dra in i gang hideout så att Obbe kunde köpa ett vapen. Och då helt plötsligt tar vi skott och jag blir dödad av [A] Xymz. Min video:https://vid.me/jxFU Från Obbes perspektiv: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 (edited) Vi har ju dock kos även fast vi diskuterade eller? Är detta fel så kan jag refunda imorgon. Btw om det var 20.00 så har 24 h gått. Edited March 16, 2017 by Xymz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkatt92 Posted March 17, 2017 Report Share Posted March 17, 2017 9 hours ago, Xymz said: Vi har ju dock kos även fast vi diskuterade eller? Är detta fel så kan jag refunda imorgon. Btw om det var 20.00 så har 24 h gått. aa men jag har lagt nästan exakt samma banreq så han kan lägga denna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 ni säger "this is A surrender or die!" medans ni skjuter på han ju. sen så står ni in-game och säger att ni ville ge han en till chans att surrendera ifall han inte hörde den första engagen. Hur tror ni att han ska ha tid att ta upp händerna då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Gör såhär. Ta och ge tillbaka sakerna han förlorade. Men nästa gång, så ser ni till att personen i fråga har tid att ge upp. För denna personen hade knappt 1 sekund på sig att ge upp. @Xymz, du har 24 timmar på dig att ge tillbaka sakerna! /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Fixat. @G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Just now, Xymz said: Fixat. @G. Kasper Jätte bra, dubbelkollade med S. Flaxx också och han säger att han fått refund av dig. Låser och flyttar denna tråd. /G. Kasper Xymz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts