Morio Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 Request Information Name: *Your in-game name* Zanetti Offender-Name: *Offender's in-game name* CV-D Per olof Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 17-03-21 18:45 Which rule(s) were broken: Ingen tid att ta upp händerna. Additional information: Explain in detail what happened. Jag blir enagagad av CV-D och blir dödad allt för tidigt. När jag sedan sa att de RDMa så sa de att de kunde refounda kläderna. Jag blir väldigt upprörd av detta, då det inprincip betyder att de inte bryr sig om att de RDMar, då de bara kan refounda tillbaks det. På grunda av min NLR som inte kan tas bort så kunde jag då inte spela på under resten av restarten. Ursäkta Lukas i bakgrunden. Storkatt92, Elliott .B and staminaa1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 Per Olof är nu bannad för RDM. Zanetti gör som du säger såfort han kan, Att du sedan har tålamod som en 6-åring med sockerberoende är inte Zanettis problem. ACCEPTED A.Almkvist, L.Wonderchild, Morio and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts