Dimitri01 Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 (edited) Request Information Name: *Your in-game name* [BB] Dimitri Volkov Offender-Name: *Offender's in-game name* [cv-d] Elliott.B Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-04-03 kl 16.00 Which rule(s) were broken: rdm Additional information: Explain in detail what happened. jag och min kompis körde ut ur safe zoon och blev ner skjutna jag fick en mx utan ljuddämpare och utan sikte. och min kompis fick bara en väst och därför lägger vi ban och när vi prata med dom i ts betede dom sig som barn. kan även säga att vi försökte få refund i en timme. och ändå fick vi bara häften i refund Bevis http://plays.tv/video/58e2558045fbf0f8fb/rdm-av-c-vd p.s kan fixa längre video om det behövs Edited April 3, 2017 by Dimitri01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
staminaa1 Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 Elliot är avstängd från hemsidan så jag svarar åt han. Elliot skulle refunda 2 mx och 2 polis västar. Dom tog emot 1 mx och 2 polis västar, men ena vägrade att ta upp en mx för att han hade en spar-16. Vi har req på att ni tar emot refund och sedan tjafsar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri01 Posted April 3, 2017 Author Report Share Posted April 3, 2017 1 hour ago, staminaa1 said: Elliot är avstängd från hemsidan så jag svarar åt han. Elliot skulle refunda 2 mx och 2 polis västar. Dom tog emot 1 mx och 2 polis västar, men ena vägrade att ta upp en mx för att han hade en spar-16. Vi har req på att ni tar emot refund och sedan tjafsar. ok gör så. vi hade en spar 16 och en en mx jag fick en naken mx och han fick en naken mx ingen av oss fick mags eller något till inte ens pengar. min kompis vill ha sin spar tillbaka som ni tapade bort och det är väll rimligt. han vill inte ha mx för en spar är mer rare än en mx och därför vill han en spar och inte en mx. vi sa att han kunde fixa vapnet av någon i han gäng om han själv inte hade en spar. fattar inte sen varför ni är omogna i ts när vi försöker lössa det med er http://plays.tv/video/58e260c91e9a9064c7/moget?from=user har ej en lägre video för plays buggade ut men när vi förökte prata med er då hoppade hela er gäng ner och börja skrika och skratta för vi inte tar emot en mx över en spar och det ver det som fick oss att lägga ban req orkar inte sitta och skriva mer du kan ta det på ts med oss istället som du hade kunnat göra från första början Link to comment Share on other sites More sharing options...
staminaa1 Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 varför inte bara vara nöjda med det ni får istället, han försökte lösa det på bästa möjliga sätt men ni var inte samarbetsvilliga.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri01 Posted April 4, 2017 Author Report Share Posted April 4, 2017 17 hours ago, staminaa1 said: varför inte bara vara nöjda med det ni får istället, han försökte lösa det på bästa möjliga sätt men ni var inte samarbetsvilliga.... varför ska man vara nöja om man inte får det man vill ha. om vi hade ett visst vapen då är det som vi ska ha tillbaka också eller? om ni har gjort fel varför inte göra om och göra rätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 4, 2017 Report Share Posted April 4, 2017 Fast det är ju rätt absurt om man gör fel och sedan lämnar tillbaka saker utan sikte/silencer/mags. Fine om de är MX istället för Spar men finns en gräns. G. Kasper, Viktorr and Dimitri01 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 Eftersom Cv-D ger blanka fan i denna så får Elliott.B en 3 dagars-ban för RDM. A.Almkvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts