simonzx Posted September 2, 2017 Report Share Posted September 2, 2017 (edited) Name: *Simonzx" Date: YYYY-MM-DD - Vettefan Reason: Försökte logga in på servern för första gången idag o såg att jag tydligen är bannad för duping... Inte fan har jag dupeat eller nåt sånt skit o har varken fått reda på att jag blev permbannad tycker ju ändå att jag borde fått veta... Edited September 2, 2017 by simonzx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted September 2, 2017 Report Share Posted September 2, 2017 hela U blev bannade för DUPING så du blev bannad med. men jag håller tummarna för dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted September 2, 2017 Author Report Share Posted September 2, 2017 2 hours ago, Karsten said: hela U blev bannade för DUPING så du blev bannad med. men jag håller tummarna för dig Hela U blev verkligen inte bannat... Det var 4 st som blev bannade av typ alla 10 vi var i gänget... Efter dem blev bannade i januari slutade jag spela helt typ på servern loggade kanske in i februari nån gång men då var jag ju inte bannad satt.,... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 Du får ursäkta oss för att det har tagit en del tid, du är välkommen in i våran teamspeak och prata med mig så ska vi nog lösa något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 22, 2017 Report Share Posted October 22, 2017 Du har inte hört av dig till mig så jag kommer neka denna ban appealen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts