Filleh Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 (edited) Name: *Your in-game name* (optional: guid) Filleh Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Kommer inte rikitgt ihåg men jag tror det var typ i mars Reason: Jag blev bannad för att folk i mitt gäng dupade plus att jag ljög mot admins. Dom sa att jag skulle vänta i ungefär 4 månader och sedan göra en unban appeal. Tycker att jag har väntat rätt länge nu och borde få en till chans. Några av mina vänner spelar på servern och jag vill gärna spela med dom. Edited September 5, 2017 by Filleh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 Hej, det har tagit lite tid men jag tänker att vi sätter oss ner på teamspeak och pratar lite. Du är välkommen in och skriva till mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 22, 2017 Report Share Posted October 22, 2017 Jag har inte hört av dig på ett par dagar nu så jag kommer declina denna ban appealen. Declined Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts