Thorwald Posted September 11, 2017 Report Share Posted September 11, 2017 (edited) Appeal Information Name: *Your in-game name* [Cv-D]Torbjörn Date: YYYY-MM-DD - 2017-09-11 Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible Körde som när som helst drog in efter har kört från airport in i kavala square kör för snabbt och kör rakt in i en svart jeep, blev lika förbluffad över att de sprängdes och var inte alls mening utan som man kan se i videon i side är jag lika chockad. Det var inte som om att jag försökte köra in i ett fordon utan körde för snabbt. Ber om ursäkt för att inte tänka mig för och ska inte hända igen (ska tänka på att köra saktare) Edited September 11, 2017 by Thorwald J. Stalin, Kafarov, Thorwald and 1 other 2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted September 12, 2017 Report Share Posted September 12, 2017 Du vet själv att det du har gjort är fel, att du vart chockad tvivlar jag starkt på. Att sitta av 3 dagar tror jag behövs för dig, så du lär dig att du har gjort fel. NEKAD! Obbe, Glux, WoXXeN and 1 other 1 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts