Robin123 Posted September 15, 2017 Report Share Posted September 15, 2017 Name: [V] Robban Date: Ungefär ett år sedan. Reason: Jag blev bannad för dupeing. Det var såklart j**ligt dumt av mig och jag ångrar det grovt. Efter den tiden som jag inte spelat på servern, har jag och kompisar snackat mycket om hur kul vi hade när vi spelade. Och jag vill därför komma tillbaka till communityn och få en till chans att visa att jag mognat och att jag kommer ta det mer seriöst. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde. Och jag lovar att om jag får en till chans kommer jag visa att jag har mognat och är nästan en helt ny person. MVH Robban Robin123, Riddaren and Rexxz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 21, 2017 Report Share Posted September 21, 2017 (edited) Vi har valt att acceptera din appeal. Du är välkommen in ikväll igen! Följ reglerna denna gången! Behöver få ditt steamid / guid. @Robin123 Edited September 21, 2017 by Afriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 Bannen lyft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts