OlleBolle Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 (edited) Name: Olle (när det hände) Date: 2015/01/1/2 Reason: Okej, så jag har varit bannad från Cvgaming i mer än 2 och ett halv år nu. Det här är min tredje ban appeal(alla andra blivit deniade). Som jag uppfattade så blev jag bannad på grund av att jag combat logga. Jag dog och tryckte Alt-f4. Cvgaming var det första servern jag körde på och den första jag blev bannad på. Jag tycker att jag borde bli unbannad för att det var så länge sedan jag blev bannad och eftersom det var inom de första 5 timmarna som jag körde spelet. Jag kunde inga regler eller nåt för den delen. Idag har jag 1550 timmar på spelet och vet faktiskt hur allt fungerar nu. Jag tycker att det är löjligt att hålla mig bannad efter alla dessa år särskilt eftersom jag var så ny när det hände. https://gyazo.com/4f972f89c566ac1868d7205da905ffec Edited September 17, 2017 by OlleBolle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 18, 2017 Report Share Posted October 18, 2017 Enligt bilden du visade kan det omöjligt vara en combatlog men jag är villig att ta ett snack på teamspeak så hör av dig till mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 22, 2017 Report Share Posted October 22, 2017 Eftersom jag inte har hört något av dig så kommer jag att neka denna ban appealen. Declined! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts